Karanlık odamı aydınlatan
Minicik bir mum
Denizden esen simbad
Tülleri nasılda uçuşturuyor
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Sigaranını zararları konulu şiir yazma yarışması açmış bulunmaktayım.
Yarışmaya katılımınızın, yarışmanın kalitesini arttıracak nitelikte olacağını düşünerek,
gerekli hassasiyeti göstermenizi temenni ederim.
Yarışmanın şartnamesine www.adleyba.com web adresimden ulaşabilirsiniz.
Eğer şartnamedeki şartlar sizi [email protected] mail adresime şiirlerinizi yollayabilirsiniz.En kalbi muhabbetlerimle sagılarımı sunarım.
Cihat ADLEYBA
Radyo Eylül 99.1
Canlı Şiir Sunucusu
Şiirleriniz içinde en güzeli bence...
Ve lakin
'Denizden esen simbad'
derken,
imbat demek istediniz herhalde...
serçeler yuva yaptı kuş kadar olamadım denir ya öyle.....
Bir sigara dumanı /
Bile olamadım./ ilginç )
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta