Dostummusun, düşmanımmı?
Şiirlerime ilham,hayatıma mezesin,
Gönlümde aşıyan bir ıssızlık!
Yüreğimde çaglayan,
Beni kahreden tütün
Annemmisin, babammı?
Sen,sen ne lanet şeysin....
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Sigaranın zararları konulu şiir yazma yarışması açmış bulunmaktayım.
Yarışmaya katılımınızın, yarışmanın kalitesini arttıracak nitelikte olacağını düşünerek,
gerekli hassasiyeti göstermenizi temenni ederim.
Yarışmanın şartnamesine www.adleyba.com web adresimden ulaşabilirsiniz.
Eğer şartnamedeki şartlar sizi zorluyorsa [email protected] mail adresime şiirlerinizi yollayabilirsiniz.
ah dostum ah...o da bizi tüttürüyor...tebrikler
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta