Omuzlarımda artık yeller esiyor
Kafamdakilere paralel.
Hangi mezara sığar artık
Bir hüzün sarmalının içinde
Kadın olmak.
Ne kadar zordur bilir misiniz?
Bırakmıyorlar ki yaşasın herkes gibi.
Hiç sordunuz mu mesela.
Neden? Ağlar.
Hayat,
Hata yaptığında bunlardan ders almandı
Tam olarak.
Haklı oluşlarında bile mutlu olamazsın mesela,
Acı bir hüzün olur
Sevinemezsin sanki
Uzaktır tutunamayan eller.
Kelimeler alev olur birden
Dökülür dilinden.
Yanar avuçların
Sıkarsın.
Eski güzlerde kaldı artık Lebissa.
Düşlediğimiz sevdalar
Geride tam olması geren yerde kaldılar.
Gel artık yolumuz bahar olsun
Yüreğinin
Uzaksa tutunamayan eller.
Kelimeler alev olur birden
Dökülür dilinden.
Yanar avuçların
Sıkarsın.
Göğüs kafesimin tam orta yerinde
Kimi yutkunamamak kimi de
Ağlamakla karışık bir şey bu.
Nedenli nedensiz sebeplerden dolayı kendime ettiğim Eziyet.
Üzülürüm ama belli edemeyişim.
Bir tutam göz yaşıydı
Avuçlarımda sakladığım.
Tebessümlerimde
Buruk hüzünler var artık.
Yüreğim nafile.
Eskiden
Seni severdim biliyor musun?
Hem de çok.
Seni seviyorum bel ki
Ama çok değil.
Tuhaftır içim acıyor severken.
Zamansız korkularla sınandım sanki.
Telaşını yitirmişti her şey.
Yüzleştim tüm geçtiğim yollarla...
Sadece geriye kalan:
Kıyıya vurmuş ben
Ve yüreğimde çırpınan dakikalar.




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!