Bugün çok üşüyorum
Yavrucuğum.
Soğuktan değil inan
Titremem.
Tiksinmek bedenimi
Donduran.
İlla ki anlamak mı lazım.
Oysa ne kadar güzeldir yaşamak
Değer veremediğimiz o anlar
Elimizden kaydığını fark etmeksizin.
Bazen bilerek görmezden geldiğimizin
Adıdır YAŞAMAK.
Güneş battı batacak
Baktığım yerler kırmızıya yakın
Maviden uzak.
Birazdan gecenin karanlığı düşecek
Yaydan fırlayan oklar gibi
Üzerime üzerime.
Kadın olmalı mesela
Öyle korkusuz
Cesur yürekli.
Canını canı için
Düşünmeden feda edebilmeli.
Güzel bir mevsimdir bu gelen.
Geçip gidenlerin bıraktığını
Yavaş yavaş temizlediği.
Ve çürümüş sararmış
Her ne varsa,
Hepsinin toprağa
Zamanlar yorgun
Mekanlar yorgun.
Yutağımda sakinliğini saklamış
Kelimeler dizi dizi.
Kendime kızmayı bile bıraktım çoktan.
İçimde ki harlı büyük ateşin
Herkes siz
yapabilmektir,
Seyrine daldığın YER.
Kendine ihanet ettiğini düşünürsün ya,
İçimizin ısındığı minik bir tebessüm ile başlayalım yeni güne.
Güzel bir fotoğraf olsun mesela hayalimiz.
Kelimelere dökülürken dilimiz.
Cız etmesin hiç kalbimiz.
Yalansız ve yanılgısız
Amasız keşkesiz.
Güzel insan olmalısın mesela.
Hiç öğüt gerektirmeden
Vicdan pusulan olmalı örneğin.
Güzel insanlar olmalısın mesela
Tüm canlıları can oldukları için
Ayırmadan sevebilmelisin.




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!