Ömrün üç çeyreği geçmiş bile ustam, boşu dolusu
Elde mutluluklar sayılı, hüzünlerse bin avuç dolusu
Aşkın adı konmuşta, sevilmemişim hiç kalp dolusu
Hayatın renkleri tükenmiş, artık her şey güz kurusu…
S.Güler-23.12.2014
Ha güneş doğmamış ha sen gülmemişsin
Birinde dünya birinde dünyasız kalbim donar
Ha ay yörüngesiz kalmış ha sen dönmemişsin
Birinde geceler birinde şiirlerim mehtapsız solar
Ha Azrail kapıyı çalmış ha sen sevmemişsin
Birinde sen birinde sana adanan kalbim yas tutar...
Kış gibiydi,
Haziranın on sekizi, babamı kaybetmiştim
Donmuştum, buzdum,
Ha çözülmüştüm tam sonra, ha çözülecektim
Ağustosun kış yirmisi,
Erken geldi kış yine, şimdi de babalığımı kaybettim...
Gözlerim seni görmüş bir kere
Sen hiç geçmişi kör edebilir misin?
Dilim adını yemin bilmiş bir kere
Sen hiç ezberleri geri alabilir misin?
Kalbim aklımı sana razı etmiş bir kere
Sen hiç bu ilâhi ittifakı bozabilir misin?
Bak o gün geldi kalbim geldi çattı
Bir çift karanlık gözbebeğine nurlar çaktı
Durmuştu bir kaç vakittir, kuraklıktı
Önce bir şimşek ardından sağanak aşk yağdı
Hazırlan artık, dün şafak çok uzaktı
Şimdi yarına bir hadi bilemedin bir kaç gün kaldı...
Bir ömre en fazla üç hadi bilemedin dört sevda sığar
O dörtte birinin de üçte biri huzurdur ve mutluluklar
Meşktir, sarılmalardır, sevişmelerdir, aşkla dokunmalar
Geri kalan üçte ikileri de hasret, sitem, küfürler ve ahlar
O üçte iki şişenin dibine çöken tortudur, aşk şarabı ahuzar...
Hadi gözün aydın
Sevmiyorum ulan seni artık
Bundan sonra da seveceğimi hiç sanmıyorum
Düşünmek, özlemek yok, kahrına veda ediyorum
Bundan sonra kendime tek ben için kahır ediyorum.
Zamana teslim olmuş ruhsuz bir iş hanının
Kilidi gelişine açık kalmış atölyesi gibiyim, öyle bende beklentin.
Masam, sandalyem suskun belki de kırgın
Tezgâhım dört ayak amade donmuş kalmış, canından kır bezgin.
Seninle olmak başka kadınım, yani nasıl anlatılır ki?
Olmazı oldurmak gibi seninle olmak, "hadi ordan lan" gibi
Seninle olmak ayı geceden çalıp güneşin yanına asmak gibi...
S.Güler-14.1.2017
Kalk git artık, hadi üşenme, çek git hasretinden
Bırak bizi bizimle baş başa, hazır alışmışken
Sana ne yokluğunla geçen yok vakitten saatten...
26.10.2017




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!