Şöyle bir baktım da dört bir yanıma
Arsızdan hırsızdan yalanı gördüm,
Neye uğraşmışım ne kazanmışım?
Dünlerden elimde kalanı gördüm.
Kavga çıkmasın diye hep sustuğum
Kırılmasın diyerek yutkunduğum
Son umudum diye tutunduğum
Konular sorunlar yılanlar vardı.
Kaybetmemek için ödünler verdim
Güzmü geldi bilmem mevsim yıl hasta,
Bozulmuş bâğ kırılmış dal gül hasta.
Anlatmak istedim ama dil hasta,
Doktorum derdime şaşırıp kalır
Ey sevgili sen gideli hal budur
Köy deyince atar kalbim
Gitmeyeli yıllar oldu
Tam ardında horoz gibi (Tam ahır demek)
Ötmeyeli yıllar oldu.
Beni atın memlekete
Durdurulmaz maratonda start alırsan
Önce bana sonra bana yine bana gel.
Gün olur da eğerki bana şart olursan
İki elin kanda olsa bana,yine bana gel
Hadi ! İçerimde nawruz ateşini yak
Yine gönlüm çekti bizim elleri
Hayal meyal gözlerimde düş gibi
Yaprağa bürünmüş zakkum gülleri
Hava serin hava puslu kış gibi.
Kara bulut susayacakmış gibi
Doğru varken eğri yola sapıldı
Hâktan gayrı her mahluğa tapıldı
İnsanlığın yoklaması yapıldı
Sağı,solu saydık yine vicdan yok!
İki elin on parmağı
Bu dünyada tek Türküz biz
Obasındaki oymağı
At üstündeki Türküz biz.
Oğuzlardandır soyumuz
İnsanlık elenir eleğimizde,
Kimseler olmadı dileğimizde.
Ne orda ne burda, yüreğimizde
Yitirdik gardaş! insanlığımızı...
Neden bilmem çıktım kadîm sözünden
Korkuyorum Cehennem8n közünden
Akla ziyan nefsimizin yüzünden
Dağılmadan bizi topla Allâhım.
Davamız büyüktür davamız hâktır




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!