ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Araştırmacı-yazar ve şair. 3 Nisan 1953, Taşlık Köyü/Özvatan/Kayseri doğumlu. İlkokulu köyünde (1964) , Ortaokulu Özvatan ilçesinde (1971) tamamladı. Nevşehir Ticaret Lisesi'nden (1974) mezun oldu. Adana İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi İşletme Fakültesi Maliye ve Muhasebe Bölümü'nü (1980) ...




Abime hatıra kalsın burdan..
Allahın selamı üzerinize olsun saygı deger abim,,duygulandırdın beni,,haz aldım samimi dizelerinden mevlam yoksuzlugunuzu vermesin,,yazan elleirnden öperim senin ben..hayli menmun oldum,,
Ne mutlu aslını böyle
Yazanlara selam olsun
Tarihe neslini böyle
Kazanlara selam olsun.
Dost uğruna düşüp dara
Gönül atı yora yora
İnsanlığın peşi sıra
Gezenlere selam olsun.
Eksilmeyip tatlı dili
Savurup muhapbet külü
Sevgi ile deli deli
Tozanlara selam olsun.
şiirine layık bir yorum yazamadım hoş görüne sıgınırım...emek verilmiş nakış nakış dostluk işlenmiş dizelerini hayranlıkla okudum..saygılarımı iletirim...
gurbetten sılaya..
selam ve dua ile..