Para, pulmuş aslında
Ruh vardır aslında..
Döndüğünde aslına,
Mendil salla, el salla..
Dedim gör ki, sevi budur..
Dön, dolaş, sondur bu tur...
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




ÇOK GÜZEL BİR ŞİİR OLMUŞ FAKAT...
İLK KITADA KAFİYE VE ANLAM UYUŞMAZLIĞI
VAR BENCE...
-İLK KITA ŞÖYLE OLABAİLİRDİ:
''Para'ymış, pul muş'' derler aslında;
Oysa ruh vardır iki göz arasında,
Döneceksen eğer sen de bir gün aslına,
Mendil salla, el salla,
Pişman olmazsın inşallah!..
--Evet, böyle yazardım...
Sevgiler.
ERHAN DEMİR.
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta