Eflatun damlası gibi sürülüyor penceremden,
Sularında hicranlı gözün.
Ben geçmişe aldanıyorum gün be gün
sen geleceğe.
Unuttum sonunda diyerek yalanlar söylüyorum nehir kısında, sen ise kaldırımlarda.
Sonrasında ufuk kadar uzakta bir limanı terk edip,Kendini bilmez denizlere atıyorsun satırlarımı.
Kaybolmak istiyorum her seferinde şehirlerin atardamarlarında, ama gel görki içim kocaman bir hatıra mahseni.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta