Seversek biz bir taşı
Alır başımıza tac ederiz.
Eğer o taş başa layik ise
tac olsa gerek
eğer o tac başa layik değilse,
taş olsa gerek.
Onu yine yerine bırakmalı
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




candan tebrikkkkkkk
'Onu yine yerine bırakmalı
Onu taşımaya ancak HAMAL gerek.'
şairim, mısralarına-dizelere de bir hamal gerek !
Bu dizelerin kuytularda, yalnız başına kalmaması
gerek !Bu yüreğe bir selam,gerek
Tebrikler.
Süleyman kaya
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta