Bir tek konuda habersiz kalışlar dahi örüyor sessizlikte
Söylenenin ne olduğunu anlamaya engel o kozalaklarını
Fahri çalışma sorumluluğu ekmek parası hakkı gibidir
Azlığın hep biraz tamamlanmaya şansı olsun isterken
Çoğun da yük olmamasını tercih ettiğim içindir diye
Her gün artan bir merhabayı yormamak içindir derdim
Çocukluğumdan kalma zayıflığımdır, üstelik severim
Ne hasta bekler sabahı,
Ne taze ölüyü mezar.
Ne de şeytan, bir günahı,
Seni beklediğim kadar.
Geçti istemem gelmeni,
Devamını Oku
Ne taze ölüyü mezar.
Ne de şeytan, bir günahı,
Seni beklediğim kadar.
Geçti istemem gelmeni,
severim er meydanını güler yüzlerin
…………………………………bu heyecan kaynağını
yiğitlerin görünümü yiğitliklerin minderde
………………………………….bu gönül selamlarını
TEŞEKKÜR EDERİM BU GÜZEL PAYLAŞIMI BİZLER LE PAYLAŞTIĞIN İÇİN ŞİİRE SEVGİ ŞAİRE SAYGILAR SUNARIM
KARDEŞİN SALİM ERBEN
her siirinizde engin bakisiniz büyük donaniminiz, kültürünüz ,ve degismeyen sevgi dolu bakisiniz hissediliyor, cok güzeldi tebrikler diyorum efendim, saygilar, selamlar
saygı deger şair kaleminizden basl damlamış yine acık ve net bir ifade tarzınız var sevdim sizi ben..şiir için de şiir yazıyorsunuz siz...
severim er meydanını güler yüzlerin
…………………………………bu heyecan kaynağını
yiğitlerin görünümü yiğitliklerin minderde
……………………………….…bu gönül selamlarını
haz aldım dizelerden ..kaleminiz daim ilhamınız bol olsun...saygılarımı ileitrim...
selam ve dua ile..
MUHTEŞEM omuş.
Sevgili Kardeşim sayın: Sevinç Kavuk'a sevgi ve saygılarımla...
Şiir yazan kişinin, şair olduğu doğrudur. Ancak şairin yazdığı her şeyin de şiir olmadığı, hergüzel sözün de şiir olmadığı da doğrudur.
Bu şiiriniz hakkındaki kişisel görüm: Gerektiği yerde gerektiği kadar mısra kullanılarak yazılmış NEFİS bir şiir olmuş.
Arkasında vezin ve kafiye desteği bulunmayan Serbest yazılan şiirlerin bir sanat ve edebi değer taşımasını sağlayacak tek etmen vardır. O unsur da şiirdeki mısraların duygu ve düşünceyi ifade ederken, anlam yüklü olması ve en etkili biçimde bu duygu ve düşünceyi ifade edebilecek donanıma sahip olması gerekirken, Duygu ve düşüncenin şiir metninin bütün yapısına etkin biçimde hakim kılınmasından geçer. Elbette bu da: Duygu ve bilgi yoğunluğunun, kültür birikimi ve doğuştan gelen edebi bir yetenek ile uyumlu ve ahenkli birlikteliğini gerektirir.
Şiir hem vezinsiz kafiyesiz yazılacak, hem de duygu ve ifade etme fakiri mısraların bir araya getirilmesi ile oluşturulacak, üstüne üstlük bir de, aşırı duygu yüklenimi ile çöken mısra yanında duygusuz ve ifadesiz kaldığı için ayağı yere basmayan havada uçuşan mısralar bulunacak; o zaman da : Bülbülün tahtında bülbülün nağmesi işitilmez olur.
Bütün bunlar göz önünde bulundurulduğunda: Sizin bu şiirinizin tamamına hakimiyetinizi ve şiire ustalıkla yön verişinizi, Duygu ve düşüncenin şiir metninin tamamına etkili ve anlamlı olarak ustalıkla aktarış üslubunuzu kutlarım.
Beğenerek ve saygı duyarak okuduğum bu şiirinize Tekirdağ'dan İlk Tam Puan geliyor.
Kardeşimin sayfasına başarılarının devamı dileği ile sevgi ve saygılarımı getirdim. Lütfen kabul buyurunuz.
Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun.
Dr. İrfan Yılmaz. -TEKİRDAĞ.
selamlar..
çok etkileyici ve akıcı bir anlatım..
keyifle okudum..
yüreğinize sağlık..
saygılarımla
Haika bir anlatım.Kutlarım sayın Sevinç Kavuk.
Mürsel Adıgüzel
yiğit bir yazı olmuş
kutluyorum...
Kutlarım Sevinç çok güzel bir çalışma anlam ve mesaj veren bir şiir kutluyorum
severim er meydanını güler yüzlerin
…………………………………bu heyecan kaynağını
yiğitlerin görünümü yiğitliklerin minderde
………………………………….bu gönül selamlarını
tebrikler...saygaılarımla....
Bu şiir ile ilgili 9 tane yorum bulunmakta