Bu şehir, bana az çektirmedi
Gençliğimin baharında.
Az güldürdü, çok ağlattı,
Vurdum duymaz davrandı.
Umutlarım tükendi, hayallerim söndü,
Gençliğimi söldürdü, gözyaşına boğdu
Baharı hiç görmedim
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




üstadım yüreğinizin derinliklerinden gelen bu hislerinizi kendi yüreğimde hissetmemek mümkün mü.teşekkürler şiirin için can dost.yüreğine ve kalemine sağlık.........
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta