Bir ' merhaba ' ile başlar herşey. Tüketirsin ya da üretirsin sevgiyi yürekte. İçtenliğin üretmeye,riyakarlığın tüketmeye meyillidir. Senin merhaba demenle üretmeye başladık yüreğimizde sevgiyi, sonra büyüttük içimizde daha bir olgunlaştırdık. Benden bize geçtik zaman içinde. Sen o taksiden inip geldiğin zamandaki yerde misin? Kazanılanların hesabını yaptın mı? Kaybettiğimiz bir şey var mı yaşamımızda? Benden bize geçtiğimizde.
Ürettik biz tüketmedik,ne sevgiyi ne kişiliklerimizi. Sevmekten anladığım bu benim. İnadına yine martı kanadında sevgim ve yine yağmur damlaları kadar çok..
Sana..
04,07,2005
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Çok güzeldi, tebrikler...Nurdan Ünsal
önce;
Sizden
SENe varılır
Sonra da;
SİZ keşfedilir yeniden...
Bence bu..!
Tebrikler
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta