Sevdanın yamacı sarptır,
Çıkamazsın.
Gülleri dikenlidir.
Biliyormusun?
Sevdanın sevdası derindir,
Acıdır ayrılığı,
Zordur yalnız geçen günler...
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Sevdanın yamacı sarptır,
Çıkamazsın.
Gülleri dikenlidir.
Biliyormusun?
Sevdanın sevdası derindir,
Acıdır ayrılığı,
Zordur yalnız geçen günler...
Ve nedendir biliyormusun?
Sevdam ulaşılmazdır.
Gurbettir çunkü...
Kaleden daha serttir etrafı,
Giremezsin...
Sevdanın sevdası derindir,
Sığ göllerden farklı,
Çığ damlası gibi ıslak.
Helebir de kavuşması vardır sevdanın
Biliyormusun sen...
Tıpkı suya hasret toprak,
Tıpkı denizle ırmağın sevdası gibi...
Benim sevdam
yüreginize kaleminize saglık kaleminiz daim olsun saygıalrımla yıldırım şimşek
Sevdanın sevdası derindir,
Sığ göllerden farklı,
Çığ damlası gibi ıslak.
Helebir de kavuşması vardır sevdanın
Biliyormusun sen...
Tıpkı suya hasret toprak,
Tıpkı denizle ırmağın sevdası gibi...
Benim sevdam
SEVGİYE SEVDAYA HEPİMİZDE YOKMU HASRETLİK ÇOK İÇTEN DUYGULAR KUTLUYORUM
sevdanızı öylesine derin ve bir o kadar da ulaşılmaz ifade etmişsiniz ki şiirinizi okuyan da yüreğinizin çelikten olabileceğini düşünebilir diye korkuyorum...Bence sevgiye,sevgiliye,aşka,sevdaya erişilmeli ve de dorukta yaşanılmalı...Duygularınızın verimli birer toprak ve rengarenk çiçeklerden oluşacak bir bahçe olmasını temenni ediyorum...Bu güzel şiiriniz için size de yürekten kutluyorum...Saygımla...Hüseyin Erdoğan
Sevdanın sevdası derindir,
Sığ göllerden farklı,
Çığ damlası gibi ıslak.
Helebir de kavuşması vardır sevdanın
Biliyormusun sen...
Tıpkı suya hasret toprak,
Tıpkı denizle ırmağın sevdası gibi...
Benim sevdam
yüreğinize sağlık...
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta