SEVDAM
Dün duyduğum şarkı seni söylüyordu
Küçük bir çocuk seni konuşuyordu
Kelebekler bulutlara seni anlatıyordu
Dillerinde sevdadır adın…
Aklımdasın, tüm insanlara inat
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




Can-ı gönülden tebrikler. Yüreğiniz dert görmesin, kaleminizden mürekkep eksilmesin, artsın.
Bu ne sevgi ahhh... dedirtecek gibi...
her kıta ayrı bir mani tadındaydı.
tebrikler,paylaştığınız için de teşekkürler.
Sevdalar düşmeye görsün yüreğe, Sevdikçe yüceltir sevgiliyi, Ona dönüşür tabiatta her ne varsa. Üzer, hüzünlendirir ama, sitemi bile aşkın tezahürüdür aslında.... Tebrikler şaire.
güzeldi efendim baan lal olur bazan ozan ama bu dizeler lali ozan yapar kutlarım yüeğinize sağlık
saygılarımla
ellerine yüreğine sağlık ama karamsarlıkta kalmasan diyorum(söyleyene bak;) )
Adını yazdım sevdayla gönlüme;
Yüzünü çizdim aşkımla gözlerime;
Aşkını kazıdım yüreğimin en derinine;
Ahir ömrümde “SEVDAM”dır adın…
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta