İnsan sevdasını tüm benliği ile yaşıyor
Ben seni nerede saklasam ?
Bir şiire mi saklasam,
Yüreğinden atmandan korkuyorum.
Bir nehir olup denize mi aksam.
Kaybolsak beraber maviliklerin içinde ...
Öyle bir karışsak ki ;
Gökyüzünde bir nefes gibi olsak .
İnsan sevdiğini gönlünde tutuyor ...
Kuşlar , çiçekler ,
Kelebekler şahit oluyor sevdiğine .
Gökyüzündeki yıldızlar ay biliyor
Nasıl içten yürekten sevdiğini.
Kayıt Tarihi : 17.02.2019 01:19:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!