BİZ KOPTU
Biz biz olamayacağız
anladım
Sen sen de dur
Ben ben de durayım
BİZ- SİZ- ONLAR
" ... Biz olmalıyız ...
Biz demeliyiz ..
Ne kadar da Biz Siziz ...
Oysa ki söze, ben diye başlayan, sen diye uzatan, o diye suçlayan ifâdelerin, işaret sıfatlığını yapanlar değil midir ki, bizsizliğimizin temel nedeni ?
BİZ YAZDIK
Biz yazdık
Siz bizim yazdıklarımızla
yazlıklandınız
Kıştınız oysa
B/OKÇULAR TEPESİ
Ok yaydan çıkar mıydı yay gerilmezse
Yayı geren bilek midir yürek binmezse
Yaydan fırlayan oklar hedefe eremezdi
Oka candan can veren ruh bilinmezse
BOKLAŞTIKÇA BOKLAŞAN
TEK CANLI TÜRÜ İNSAN
Rahatlıkla darlaşan
Geliştikçe horlaşan
Varlığınca yoklaşan
BOK TORBASI
Gitmeyi aklına koymuşsa insan
Gideceği yerden çok nedenleri yormuştur
Kalmakla çözülmeyen her bir sorunda
Gitmeyi itmekte çare bulmuştur
BOŞA
Elifim derken bile ne çirkin kıvrılırsın
Vav bakar sûretinden bil ki tırı vırısın
Elif çekil Vav eğil hiçliğe savrulursun
Sarılma vara yoğa kendine devrilirsin ...
BOŞ ARSANIZ VARSA
Konusu olmayanın konumu varsa
Bilinsin o toplum bomboş bir arsa
Üstüne bir de herkes bina yaparsa
Gelişmiş olunmaz ki kafa betonsa
BOŞ TIRLARIN ÇARPIŞMASI YERİNE
BİR TIRTILIN UÇMASINI YEĞLERİM
Tırtıllar dolusu sustum önce
tırlar dolusu yazmak yerine
İlk duygum kelebekleşince




-
Sevda Sevgi Laloğlu
-
Halil Gökçek
Tüm YorumlarHaklısınız Halil bey ... Hayata küsmek demeyelim de hayata acıyoruz, acışıyoruz galiba ? Yine de yaşamak her şeye rağmen çok güzel ki bizim bir yaşam gayemiz var hamdolsun !.. Saygı ve sevgilerimi yolluyorum, sonsuz teşekkürler !..
??
Hayat iyisiyle kötüsüyle yaşamaya değer hayata küsmek kimseye kazanç sağlamaz.