BİR YOLU
Bir yolu var pazarları da sevmenin;
sabahın alacakaranlığında,
içtenliğini de alıp yanına,
henüz gözünü açamamış hayatın,
BİTİRİM SÜMTÜKLÜK
" ... Bitirilmişliklerini bildikleri halde, bitirildikleri alana ha bire duygu inşaasına yeltenenlerin, bitirim ağabey ya da abla tavırlarına da ben bitiyorum ..
Birikmiş, bitirilmişlik fobilerini, sümtüklükle dışa vurmakla, aslında ne kadar bitik olduklarını, bir kez daha "kabak gibi" çıkartıyorlar ortaya .. '' ...
[ Sevda Sevgi LALOĞLU ]
BİTKİLER
Bir süs bitkisi bile
bulunduğu mekâna güzellik verirken
bizim yanımızda bitenler
niye hiçbir işimize yaramadıkları gibi
BİTMEK YERİNE
YERİNDE BİTMEK EN İYİSİ
Ülke'ye sahip çıkmak gerekiyordu
Cumhuriyet'e Atatürk'e
BİT YENİĞİ
Kisrâ'ya sazlı sözlü besteler yapan
Millete nişan alıp da yanlışa sapan
Allah'ı bırakıp resmen kullara tapan
BİYOGRAFİ
Hayatın Öğrencisi
Yaşamın Genci
Kirletmemiş ruhunu
Kalbiyle Öncü
BİZCİL
" Bencil olmak yerine bizcilim,
hemen hemen her konuda ..
Lâkin o da batıyor;
bencil,
BİZ DÖKMEDİK
Biz hiç içimizi dökmedik yazdık sadece
Hem iç nereye dökülürdü bu keşmekeşte
Yazmak
iç dökmek diyenlerin tezini de
BİZİM SEVGİMİZ
ARTIK PAHADA
SİZİN "ARTIK SEVGİNİZ"
DAHADA
Sevgimizi de çektirdiler




-
Sevda Sevgi Laloğlu
-
Halil Gökçek
Tüm YorumlarHaklısınız Halil bey ... Hayata küsmek demeyelim de hayata acıyoruz, acışıyoruz galiba ? Yine de yaşamak her şeye rağmen çok güzel ki bizim bir yaşam gayemiz var hamdolsun !.. Saygı ve sevgilerimi yolluyorum, sonsuz teşekkürler !..
??
Hayat iyisiyle kötüsüyle yaşamaya değer hayata küsmek kimseye kazanç sağlamaz.