Ağır bir yalnızlık altında
Tütsülenmiş sanki tüm şehir
Boydan boya bir acı serzenişi
Öyle ki kımıltısız bedenler, sessiz...
Konuşmanın yasaklandığı, kelimelerin tükendiği ve artık hiç bir şeyin fayda etmediği...
Ağaçlar üşüyor bu bahar
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Tebrikler çok güzel olmuş
Kutlatım azize
Tebrikler çok güzel olmuş
Kutlatım azize
Teşekkür ederim değerli yorumlarınız için
Teşekkür ederim sayın sungur
Siniyor insanın halleri,
Yaşadığı şehre....
Hele bu aralar,
En yakınımız "yalnızlık",
Tek konuştuğumuz da kendimiz....
Hayırdır, hayra çıkar inşallah!
Serzenişe katılıyorum,
Şiire de...
Tebrikler Ayşe Hanım..
Teşekkür ederim değerli yorumlarınız için
Şiirinizi
beğeni ile okudum
Teşekkür ederim sayın sungur
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta