Hani gitmesen sevgili
Hani gitmesen sevgili…
Bu kapıdan bir kere daha geçmesen
Ayakkabının sesi bile uzaklaşmasa
Ceketinin kokusu hâlâ omuzumda kalsa
Hani öl desen ölürdüm
Hani sen “öl” desen, ölürdüm ben
Bir yudum nefesi, sana borç bilip
Adını kalbime mühürleyip de
Her gece yastığa seninle gelip
Hani Sen Gitemeseydin
Hani sen gitemeseydin,
Yollar susmasaydı ayazda,
Kalbim paramparça olmazdı,
Gözlerim hep seni aramazdı.
İntihar gibiydi senin yokluğun,
Sessiz, derinden, ama ölümcül…
Bir kibritin ateşi kadar küçük
Ama içimi yakacak kadar güçlü.
Bir adım geri, bin acı ileri,
Ne sevgi kaldı içimde, ne küfür
Her şeyi tükettim sana gelene kadar
```Aynaya``` baktığımda gözlerim bile
Benim olmadığımı söylüyor artık
Yoruldum kendimden
Yoruldum susmaktan
"Koca Kışta Üşümedim de Sen Dondurdun Yüreğimi"
Koca kış geçti, rüzgarlar uğuldadı camımda,
Kar savruldu sokaklara, geceler dondu ayazda.
Ama ben... ben titremedim hiç,
Üşümedim. Çünkü umut vardı içimde bir sıcaklık gibi.
NEREDEN BİLİRDİM
Nereden bilirdim bir gülüşün,
Bir ömrün yıkımı olacak…
Bir bakışın, sessizliğe
Bin çığlık bırakacak…
Gönlüme dokunmak,
Suya yazı yazmak kadar zordu.
Sen zoru başardın...
Şimdi kırdın kalbi,
Tamir etmek
Güneşe dokunmak kadar zordu.
Ruhumun iplerini senin eline vermiştim, Sen o iplerle beni asmayı seçtin. İki gözüm Bilmiyorum kimler değdi gözüne Sen kimin için kimden vazgeçtin sahi iki gözüm
Acı mı? Artık yoldaşım oldu
Acım geçti artık.
Her gece sigara dumanında boğulup Çıkmazlarda kendimi bulup Canımdan, içimden, kalbimden söke söke..
Seni Sevmek En Büyük Günahımdı
Seni sevmek...
Kalbimin bile anlayamadığı bir yanılgıydı belki de
Ne zaman gözlerin gözlerime değse,
İçimde bir yangın başlar,




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!