bir gün gelir de sana dönersem
o gün benim bittiğim gündür
hele bir de kokun gelirse rüzgardan savrulup
işte o benim öldüğüm günüdür
ne gidebildim senden
ne adam gibi kalmayı becerdim
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




türküm teşekkürler....nehir hanım ayrıca tşk ediyorum ama sizinle görüşemiyoruz bu sıralar
olsun neticede birileri birinde kalmış ve neler yazdırmış kim bilir daha neler yazdıracak..ey serencam birilerinde olmuş can
aşk işte..yerini hiçbirşey doldurmuyor..ama iyiki diyebilmek yine olsa yine aynı yapardım demekse ayrı bir büyüklüktür bence..çünkü herkesin harcı değildir.
Tebrikler Halit bey,kaleminize yüreğinize sağlık
ah.! biçare aşk, böyle elini kolunu bağlar .. iyi bilirim:)) elinize sağlık..
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta