Şerefine içiyorum bu gece sevgili şerefine...
Binbir sebep uğruna binbir neden uğruna
Salıveriyorum kendimi hayatın o en acımasız kollarına..
Kafam bir milyon, içimde akıtamadığım gözyaşlarım
Uğruna harcayamadığım zamanım, artık yalnızımm.
...Şerefine içiyorum yine eskisi gibi karşımda sen varmışsın gibi..
Herşey eskisi gibiymiş gibi
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Güzel Olmuş Ne Yazıkki Bazı Şeyler Eskisi Gibi Olmuyor Hayat Böyle Ayrılıklar Olsa Bile Mühim Olan
Yaşananları Bir Kadeh İçkide Bir Çiçekte Hatırlayabilmek
( Yaşananları Yaşanmamış Saymak Dahamı İyi Sanki )
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta