Aşksız, sevgisiz hayatın
Fani olan dünyanın
Bencil tüm insanların
Şerefine içiyorum.
Yıllarca beklediğim
Bekleyip de bulamadığım
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




Ooooooh yarasin, serefine icilecek ne kadar cok set varmis meger. Aydinlattigin icin tesekkurler, Basarilarinin devamini dilerim Veli Dalbudak
Duygularınızı çok iyi anlıyorum fakat sabretmek vede acı veren izleri maziden mümkün olduğukadar silip atmak lazım yoksa insanın yüreğini hep kemirir.o acılara yabancı değilim nasıl bir tat taşıdıklarını bilirim hoşça kalınız acısız günler dileğimle // Celal Topo //
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta