Yine gecenin geç saatlerinde
Aktarıyorum sana olan duygularımı
Doluyor kağıtlar, doluyor boşalıyor.
Yeni baştan yazıyorum.
Şiirlerime soruyorum seni
İnci inci dökülüyor kelimeler
Bitmiyor sana olan aşkım, hasretim.
Açmışım kollarımı bekliyorum gel diye,
Şarkılarda seni dinliyor seni yaşıyorum .
Sigaramın dumanında seni görüyorum.
Dokunmak için uzatıyorum ellerimi,
Dokunamıyorum.
Gidiyor gözlerimin önünden hayalin
Bakışlarım öylece donup kalıyor
Başlıyor gözlerimden yaşlar dökülmeye
Ve...kapanıyor gözlerim ağır ağır
İşte ben hep böyle,
Yine senden uzakta, seninle..
Sensiz gecelerimi yaşıyorum.
28.06.1984
Kayıt Tarihi : 27.06.2026 15:05:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!