Gözlerim,
Gözlerinle buluştuğunda
Dakikalar sanki
Yıllara dönüşüyor
Terin,
Terime karıştığında
Saatler,
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Tebrikler,umarım her sevda ölümüne dek sürer.
Saygımla
Zeliha BİÇER
Bunları okumak ve duymak güzel.Teşekkürler
Sn. Ebru Rabia Berkul,
Şiirlerinizin tamamını okudum vede büyük bir keyifle antolojime de aldım.Yüreğinize sağlık.Hepside biribirinden güzel şiirler. Benim şiirlerimi okuyup, yorum yazmanızı hatta eleştirilerinizi bekliyorum. Lütfen hep yazın, yazınki bizlerde böyle keyifle okuyabilelim.
Saygı ve sevgilerimle,
Temel Duran
Sn. Ebru Rabia Berkul,
Şiirlerinizin tamamını okudum vede büyük bir keyifle antolojime de aldım.Yüreğinize sağlık.Hepside biribirinben güzel şiirler. Benim şiirlerimi okuyup, yorum yazmanızı hatta eleştirilerinizi bekliyorum. Lütfen hep yazın, yazınki bizlerde böyle keyifle okuyabilelim.
Saygı ve sevgilerimle,
Temel Duran
İçten bir paylaşım şiirselleşmiş dizelerde.
Tebrikler
Sevgiyle..
Allah sevdanızı daim etsin Ebru Rabia hanım.mükemmel bir anlatım.saygı ve muhabbetlerimle...
Duygular niagara şelalesi...
Kalemine sağlık.
kısa kısa cümlelerle dünyaları anlatmışsın
yüreğine sağlık
sevgiyle
Bu şiir ile ilgili 8 tane yorum bulunmakta