Seni unutmak mı?
Denemedim değil...
Defalarca denedim ama boşuna...
Kapatmadım değil...
Kapattım sana,
Zor da olsa birkaç defa kapattım ama;
Her defasında çok geçmeden açtın aklımın kapısını,
Açtın derinden...
Açtın yüreğimin derin yerinden...
(Van. Nisan 2026)
Selçuk AkyüzKayıt Tarihi : 20.04.2026 16:13:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!