Senden sonra ne mi yaptım
Senden sonra hiçbir şey yapmadım
Sana ait ne varsa yaktım yıktım.
Çünkü sen olmamışsın
Çünkü sen hiçç olmamışsın
Sen yoksun.. benle yoksun.
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




cok begendim yuregine saglik
'senden sonra' diye şiir yazdırdığına göre bir kalıntı bırakmış demek..güzeldi :)
işte yıkılan duygular daha ne olsun ki. senden sonra iyi etmişsin kutlarım sizi.
okuması hoş bir paylaşım güçlü anlatımıyla
yüreklere taht kuracak nitelikde özenle yazılımış
ve biz üyelere sunulmuş kutlarım yürekten kardeşimi
bu şiirde sevginin yoğunluğu ve sonunda harap olması kahretmesi vardı..daha ne olsun..
affınıza sığınarak, yazdığınız üç şiirden de duygu namına hiç bişey alamadım..daha olgunlaşmamış ham meyve misali.. duygularınız şiirlere yansıyacak kadar aşık olamamış.. sevinizin gelişip aşkla mısralara yansıması temennisi ile..
yüreginize saglık çok güzel bir şiir
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta