Olmadı senden başka kimse
Senden sonra.
Hiç kimse kalbime akamadı sessizce
Hiç gözlerinde kaybolmadım kimsenin
Ve bakarken kaçırmadım gözlerimi kimseden
Senden başka.
Yüreğimde iz bırakan olmadı,
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Çok güzeldi şairem. Ant.listemde tam puanımla
çok güzel! sevgilerimle. ellerine sağlık.
O'NDAN BAŞKA!
Kimse kimseyi sevemez O'ndan başka.
O yoksa sevgi de yok,
O'nun varlığıyla bütün sevgiler.
O yoksa; insan da yok.
Dünyayı güzelleştiren O,
Doğayı özelleştiren O.
sabahın ilk saatlerinde güzel bir şiir odum yüreginize saglık saygılarımla********10
nihayet bulunmanız gereken yerdesiniz ve yapmanız gereken şeyi yapıyorsunuz. çok da güzel yapımışsınız. bize de kutlamak düşer. selam ile...
Uzun bir aradan sonra güzel bir şiirle aramızda dönmenden mutluluk duygum sevgili şairim kutlarım antolojime aldım ve tam puanımı bırakdım saygılarımla
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta