Sende istemezdin değilmi?
böyle apansız üstelik
başlamadan bitmesini?
Ben asla suçlamıyorum seni
sen kavuşmadan kaybettiğim sevgili
Eğer varsa hatrım sakın cezalandırma kimseleri
Düşün ki! Esmeye hakkı olmayan
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Bu şiir size mi ait? Ben kendime ait biliyordum!...
acaba bıraksaktık kendimizi deli rüzgara
götürürmüydü bizi sevgi limanına
binermiydik beyaz yelkenliye
kaybolurmuyduk bu yalan dünyadan
şairin eline kalbine sağlık gerçekten tüm şiirleri duygu yüklü kalbini okuyuca her şiirinde ayrı ayrı hissediyor
böylece içinden geçenleri net bir bir sıralıyor ve şiirlerinde insan bu da benim yarım diyebiliyor duygu yoğunluğu bu olsa gerek
güzel şiir tebrkler
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta