Sende ben hüznü gördüm
Gözlerini görmesem de
Ta içinde olan umudu gördüm.
Kaybedişlerini gördüm
Tükenen yanlarını
Yüreğinde büyüttüğün
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Sende ben hüznü gördüm
Gözlerini görmesem de
Ta içinde olan umudu gördüm.
Kaybedişlerini gördüm
Tükenen yanlarını
Yüreğinde büyüttüğün
Acılarını.
İsyanlarını gördüm
Hayata, insanlara
Yaşamından olan her âna
Sende ben beni gördüm
Hayata tutunuşunu
Yeniden doğuşlarını
Ben, sende hayatı gördüm.
çok harika bir şiirdi.. beğenerek okudum...tebrikler
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta