Sen iyi ol da isterse dünya cayır cayır yansın
İsterse ölsün tüm canlılar, tabiat hayatsız kalsın
Sen sıcak ol da isterse güneş doğuda batsın
İsterse karışsın tüm mevsimler, yazları da kar yağsın
Sen renkli ol da gökkuşağı isterse grilere çalsın
İsterse kara açsın tüm güller, bülbüller cenaze var sansın
Sen mutlu ol da isterse haricindekiler süresiz ağlasın
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta