Sen gittikten sonra anladım.
Ben kendime hiç iyi bakmamıştım
Hep başkalarının peşine koşmuş,
Herkesin derdi benim sanmışım.
Sen varken,güçlü sanıyordum kendimi,
Herkese koşan çare olurum sanmıştım.
Kendi çaresizliğimi hiç görmemişim.
Meğer senmişsin bana güç veren.
Sen beni bırakıp gittikten sonra,
Bendeki özlem aldı başını gidiyor.
Gecelere sığmayan hasret,
Sana duyduğum özlem,
Gözlerimden akan yaşlardan Hesap soruyor.
Sen gittikten sonra anladım.
Bana güç veren,herkesin derdini Kendi derdim sanmayı öğreten .
Senmişin meğer bunu yeni anladım
Ahmet Genç 2
Kayıt Tarihi : 25.06.2026 12:42:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!