..................SEN BENÎMSÎN..............
Sabır ile tıkladığımm sinemdeki taşsın benim
Irmaklara kafa tutan gözümdeki yaşsın benim
Bir çırpıda yüklendiğim sırtımda uğraşsın benim
Güllere fısıldadığım gizemli sırdaşsın benim.
Sen benimsin sen benimsin gönlümdeki alevimsin.
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




2017/ 27. * Haftanın Şairleri * 3. * sü seçilen bu şiirinizi kutluyorum...
Başarılı bir hece şiiri , teknik olarak yerli yerinde olmalı ki zevkle okunuyor. çok beğendim tebrik ediyorum Sadi bey..saygıyla selamlar
tebrikler güzel bir şiirdi sadi bey
8+8 li hece ile yazılmış şiiriniz çok güzel ve başarılı. Dizeler akmış okuması keyifli bir şiir olmuş...Yüreğinize sağlık...Nice paylaşımlara...Selam ve Saygılar...
Samimi içten duyguların dizelere aynı güzellikte yansımasından başka bir şey değil ellerine o hisseden yüreğine sağlık nicelerine diyor esenlikler diliyor sevgiyle selamlıyorum.
Ne güzel bir sesleniş sevgiliye kutlyuyorum yürekten
BAŞKA ÇIKAR YOL BIRAKLMAMIŞ ŞAİR KENDİNE, BÜYTÜN YOLLAR SEVGİLİYE ÇIKIYOR, YÜREK SESİNİZ DAİM OLSUN
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta