sen zamanı unutturdun bana
gençliğimi bitirdin
ağlattın gece gündüz
tan ağrıncaya kadar sen
gece oluncaya kadar sen
her zaman sen vardın rüyalarımda
hayallerimin baş tacıydın
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




yaparsınız onsuz...hayat bu zamanla alışırsınız...ilk okudugum şiiriniz de hikaye bölümünde gözüme ilişti.o şiir de serzenişte bulunmuşsunuz.şimdide kendini gözyaşlarına bogmuşsun...pekala değer mi ? hayır değmez.çünkü sen hep en iyileri hakedersin...hani sevdiğin kişi sana acı çektiriyor ya .sende ona şiirlerinle cevap ver.öfkeni dile getir.seni istemeyeni sen neden istersin be kardeş.hadi o zaman o sevdiğin kişiye şiirlerini yaz.fakat şiirlerinde kendini küçük düşürme.yok aglıyorum .gündüzler geceymiş veya bilmem ne...peki o kişi için geçerli mi söylediğin kelimeler.aşk acı çekmek değildir.' ACI RUHUN SÜSÜDÜR' diye söylemiş bir şair...Hadi üzüldüğünde nefretini kus ki güzel oluşumlar yansıtabilesin...
şiirin için ,
tebrikler. saygılarımla...
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta