O olsa da olmasa da ben seni terk ediyorum şehir
Bana verdiğin hayallerimden vazgeçiyorum
Geceleri paylaştığın mutsuzluğumu
Sislerine sakladığım güçsüzlüğümü
Bırakıp gidiyorum
Sen her gün yağdırsan da hüznümü
Artık damlalarına dokunacak biri yok
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




artık söylenecek hiç bir şey kalmadı, harfleri bitti hayatın.Renkleride.Bundan sonrası aynı yerde dönüp dolaşmak, toprakla boğuştuğumu zannettiğim çukurda eşelenmekten başka bir şey değildir.Kabusları ve hayalleri ile bir rüya gökyüzümden kaydı bu gece.Sisli ve dumanlı şehir, üzen ve yoran şehir, toprağı kurak şehir, aşk tohumlarımı çürüttün
seni ve sendekileri terketmek vakti geldi bence.
yüreğinize sağlık...
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta