Senin için ne umutlar besledim
Bahar yine sensiz geldi bu sene
Her düşümü dönüşünle süsledim
Bunca emek boşa gitti desene
Yağmurlarla suladım hep bahçemi
DEVAM KALIĞI YERDEN
Hasretim dibe vurdu
Sensizlik ağır savaş
Beklemekle olmuyor
Yoruldum yavaş yavaş
Ben hep uykusuzum bu saatlerde
Yine umutlarım hüzün sarısı
Hep aynı masada hep aynı yerde
İçesim geliyor gece yarısı
Sabaha bir umut olsun geceden
Uykusuz bıraktı yine gözlerin
Ay vurmuş saçların üzüm sarısı
Her yerde anılar ve de izlerin
Aklıma sen düştün gece yarısı.
Sen şimdi kapımı çalsaydın eğer,
İçimde bir ateş içimde bir kor
Nedense kadere sözüm geçmiyor
Yar bile halimden hiç anlamıyor
Ne yapsam ne etsem sızım geçmiyor
Her günüm ızdırap her günüm acı
Erken yıkılırım ben bu gidişle
Çanımı yakıyor bu derin sancı
Geçer sanıyordum geçmiyor işte
Gönül sarayımda sendin padişah
Sen bütün dengemi bozup da geçtin
Kalmadı ardından etmediğim ah
Beni toprak gibi ezip de geçtin
Seni taç yapmıştım ben bu başıma
GEÇTİN VEFASIZ
Her şeyi topladın ve gidiyorsun
Yarı yolda koyup kaçtın vefasız
Bu sevda burada bitti diyorsun
Sen benden çok çabuk geçtin vefasız
Yalnız gecelerin kör ayazında
Sen gibi saran yok üşüyorum gel
Kurusun inadın bitmez nazın da
Sensiz uçurumdan düşüyorum gel
Gönül hislerimi bilmedin ki yar
Koyduğun tüm yasakları
Deleceksen del be artık
Yakın edip uzakları
Geleceksen gel be artık
Gözyaşımı dindirmeye




-
Şükrü Atay
-
Şeref Öztürk Usta
Tüm Yorumlar"Adam gibi sev beni" ve bir çok şiirinizi okudum, çok duygulu ve mükemmel yazmışsınız zaten şairlik yetenek ve ilham gerektiren bir uğraş.Bu da sizde fazlasıyla var.
Kaleminize ve yüreğinize sağlık diliyorum,herşey gönlünüzce olsun, selamlar ve saygılar sunuyorum.
sevgili Sedat Hoşgeldin.Aramızda olmandan bizde mutlu olacağız.Güzel şiirlerine okuyucu katkısı bulup tepki,eleştiri ve övgü yü beraber alacağın bu sitede önünü görmen açısından çok olumlu gelişmelere ve kendini tanımana yetecek kadar alakalı insanlar var.Bu arada sana da aynı gayreti sarfetmek mecb ...