“ Ne olursun, etme sen naz !”
Bayramımı yaşat bana
Canım uzun sürsün biraz !
Süslenip de çık karşıma
Gözler güzel görsün biraz !
“ O kadar güzel ki !”
Kim demiş ki unutmuş
Aklımda hep o hali !
Karşımda yar oturmuş
Gözlerimde hayali !
“Bağışla bir seferlik !”
Gönlüm sana aktı diye
Yandı kalbin, ucu be yar !
Bir kez dönüp baktı diye
Gözlerimin suçu ne yar !
“ Neden böyle bakıyorlar ! ”
Bilmem nasıl bakıyorlar
Gözlerinde büyü mü var ?
Her bakışta yakıyorlar
Gözlerinde büyü mü var ?
“ Mavi mavi ışıldarmış !”
Bu nasıl bir, bakış öyle
Etrafına ışık saçmış !
Bu nasıl bir, yakış böyle
Gözlerinde güneş açmış !
“Amanın !”
Bu nasıl bir bakış öyle
Tüm ruhumu, benden çaldı !
Tutuşmaz mı insan söyle
Gözlerine bakan yandı !
“ Bir bakışı yetmişti !”
Lugatı hoş güzeldi
Sözlerine vuruldum !
Benim için özeldi
Gözlerine vuruldum !
“ Nasıl oldu bilmiyorum !”
Sorma bana ne diye
Sözlerine vuruldum !
Tanrıdan bir hediye
Gözlerine vuruldum !
" Bursa gibi ! "
Gece ışı ışıl, parlar karşımda
Sesinse bir ırmak, çağlayan nehir !
Altınlar gümüşler, dolu taşında
Gözlerin, gördüğüm en güzel şehir !
“ Kendimizi kandırmayalım !”
Madem mutlu, değilsin yar, benimle
Ellerini, ellerimden, çek benim !
Bir daha hiç, bakmam sana, yeminle
Gözlerini, gözlerimden, çek benim !




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!