"Gerçekten !"
Sana kalbim apaçıktı
Hislerimi gizlemezdim !
Aşkımızın cılkı çıktı
Böyle olsun istemezdim !
“ Kaderimdir deyip ! ”
Sormayın ya bana dostlar
Ben ne dertler taşıyorum !
Izdırapla geçer yıllar
Böyle yalnız yaşıyorum !
“Üç kuruşluk hayatta !”
Aradım mutluluk, bulmadı beni
Artık dönecek bir, çarkım mı kaldı !
Yıllarsa çok çabuk, harcadı beni
Bozuk bir paradan, farkım mı kaldı !
“ Sende onu unut bence !”
Aklımda değilsin, olmayacaksın
Bu adam bak artık, unuttu seni !
Bir daha kalbime, dolmayacaksın
Bu adam bak artık, unuttu seni !
“ Kötü insanlara ithattır !”
Yalandan o amir olmuş
Bu adamla çalışılmaz !
Kalbi öfke, kinle dolmuş
Bu adamla çalışılmaz !
“ Başkasını değil !”
Hasret kalbi yaktıkça
Bu akşam beni düşün !
Uzaklara baktıkça
Bu akşam beni düşün !
“Kalbinin en hain planı mıydı ? Bilemedim !”
Kalbimi kalbine, bandım diyorken
Ömrünün en büyük, yalanı mıydı ?
Ben sana tutuşup, yandım diyorken
Bu aşka vedanın, zamanı mıydı ?
“ Bakın neyledi, netti bana !
Bir güzeli, sevem dedim
Kül eğledi, bu aşk beni !
Ona gönül, verem benim
Kul eğledi, bu aşk beni !
“Asla ve kattiyen !”
Bir öfkeye malup olup
Sevda kalpten gitmemeli !
Nefret inat, kinle dolup
Bu aşk burda bitmemeli !
“ Bitti işte !”
Hani yıllar sürecekti
Ne ettiyse gurur etti !
Yüzümüzse gülecekti
Bu aşk burda, çabuk bitti !




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!