" Ah bu işsizlik !
Fabrika fabrika, forum doldurdum
Kalbine sen umut, ekle diyorlar !
Bir haber gelecek, diye hep durdum
Boşuna kendini, gütme diyorlar !
“ Bakın nasıl izliyoruz !”
Biz TV de tüm zamları
Hep görerek izliyoruz !
Sinirleri sabırları
Biz gererek izliyoruz !
“ Seni nankör seni !”
Bir an olsun sindireme
Nefessiz kal emi şaşkın !
Gözyaşını dindireme
Boğazında kalsın aşkım !
“ Ah bu insan saydıklarımız var ya !”
Sırtımızdan gerip yayı
Ok atmayı seviyonuz !
Herkes olmuş kaba dayı
Bok atmayı seviyonuz !
“ “Yapmayın be kardeşim ! “
Gezmek senin neyine
Herkes panik atakta !
Haydi dön sen evine
Bok mu var ki sokakta !
“ Bizim sultanların da hali bu !”
Gezip durur pazarlarda
Boş filenin sultanları !
Değmesin hiç nazarlar da
Hoş filenin sultanları !
“ Her zaman ve her daim !”
Sözün olsun değeri
Boş konuşma, hoş konuş !
Yakma böyle ciğeri
Boş konuşma, hoş konuş !
“ Bekliyorum !
Umudumu yıkmayacak
Dilerim ki huzur versin !
Yüreğimi sıkmayacak
Böyle biri varsa gelsin !
“ Yok valla ben hiç görmedim !”
Bakınca mest olduğun
Böyle güzel gördün mü sen ?
Aşkı ile dolduğun
Böyle güzel, gördün mü sen ?
"Gerçekten !"
Sana kalbim apaçıktı
Hislerimi gizlemezdim !
Aşkımızın cılkı çıktı
Böyle olsun istemezdim !




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!