Yaşıyorsam bunca ölümcül fırtınalara inat
Karanlığa inat her sabah yeniden doğuyorsam güneşle
Yağıyorsam yağmur olup umut umut
İniyorsam gözlerden sevinçlere karışarak
Yer çekimini ispatlamak için yere
Gök çekimini kanıtlamak için
Kanatlanıyorsam gökyüzüne
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Hava güzel, toprak güzel, güneş güzel, su güzel
Yaşamak güzel diye haykırabiliyorsam eğer
And olsun ki başka bir şey değil sebebim
Sebebim tek sebebim
Sebebim SEN’sin
SEBEBİM HER ŞEYİM
...sebep ararsak muhakkak buluruz yeter ki isteyelim ama iyi sebepler bulmak arzu etmek gerek...saygılarımı sunuyorum...Mehmet Karlı
güzel sebep...
kutluyorum...
yüreğiniz ve kaleminiz daim olsun...
çok hoş bir anlatım,güzel bir çalışma,yüreğinize sağlık,kaleminiz daim olsun.
saygımla...
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta