NURAY ÖZGÜNEY HAYATI
Ankara Ü. Hukuk Fakültesi ve ardından Dil ve Tarih-Coğrafya Fakültesi Tarih Bölümü'nü bitirdim. Halen aynı Üniversite'nin Sosyal Bilimler Enstitüsü Kadın Çalışmaları Ana Bilim Dalı'nda Yüksek Lisans Programına devam etmekteyim. Serbest Avukat olarak çalışıyorum. Bunun yanısıra bir kamu kurumunun Avukatı ve Hukuk Müşaviri'yim.
Bilimsel çalışmaların yanında öykülerim ve bazıları basılı eserlerde yayımlanmış -ödüllü- şiirlerim bulunmaktadır.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!