Sizin orda bir güzel var uzakta
Salına salına gezer sokakta
Nazlı oluvermiş namı amanda
Zikir gibi anılır bir dudakta
Güneşsiz günde ısıtır havayı
Sevda külleri savrulurken havada
Közü her dem yakmada ve yanmada
Sönmüyor hiçbir yağış ve fırtınada
Çok derinde tutuşmuş olmalı evveli
Ya da yakmış olmalı namütenahi biri
Kazmasını bırakmış tarlasında
Dersini almış oturur yakında
Görsen ki başka güzel yok yanında
Kimden miras kalmış güzellik onda
Saçın salmış da sırtın üstüne
Bir sevdiğim var ki bana haram
O Maral saçı garam gaşı garam
Göynüm ister şöyle güzel saram
Bana miras kalır içerde bir yaram
Bir sevdiğim var ki baldan tatlı
Devirmiş onbeşini
Öğrenmiş de işini
Süslenmeye başlamış
Bulacakmış eşini
El görmemiş kazmayı
Neler gelmiş başına nazlı gelin
Yüzün de gülmez olmuş gayri senin
Gidersen buralardan dolmaz yerin
Cananların yanarlar derin derin
Yaz günü karlar mı yağmış dağına
Perdeyi kapatıyorum akşam olmasın diye
Lambayı söndürüyorum güneş doğsun diye
Yola bakıyorum ceylanım geçer mi diye
Ateş yakıyorum yanmalar söner mi diye
Sensizlik ataşı bu deyin hele söner mi
Perde akşamı perdeler mi
Sizin ilde sert bir rüzgar esmez mi
Ceylanlarınız kırlarda gezmez mi
Pınarlar akmaz oldu sensizlikten
Yel seni alıp ta bize gelmez mi
insan sıcacık bir selam salmaz mı
Özlüyorum
Arıyorum
Bulamıyorum
Kızıyorum
Sevıyorum
Sevinemiyorum
Savurdum düşlerimi yalnızlığa
Uçmayı öğrenirler umuduyla
Düşüp de incinirler korkusuyla
Çünki kanatları yok düşlerimin
Olsun bir çok uçan şey var kanatsız




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!