Ben maviyi seviyorum
Sarı ise beni hiç terketmiyor
Nefret ediyorum
Biliyorum, beni açıyor
Yazdırıyor
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Acıyı yazmak çok yakışıyor size... Ve sarı da maviden çok büyütüyor bizleri...Güzel tespit...
Bütün renklerin ayrı bir güzelliği olduğunu kanıksayın. Sarıyı da ayrıca sevmeyi deneyin. Bana Marlyn Monreo'yu hatırlatıyor:))))
maviden vazgeçme yinede..güzel şiir yüreğine sağlık
maviyi gerçekten seviyorsan sarının acısından korkma;çunki sarıda biliyorki mavi olmadan yaşayamaz..
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta