Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
SON İSTEK
Şiire, aşka ve ölüme inanıyorum, diyor,
işte bu yüzden ölümsüzlüğe de inanıyorum.
Bir dize yazıyorum, dünyayı yazıyorum; ben varım;
dünya var.
Bir ırmak akıyor serçeparmağının ucundan.
Yedi kere bu ırmak gökyüzünün mavisi. Yeniden
ilk gerçek oluyor bu arılık, bu benim son dileğim.
YANNİS RİTSOS
PARMAKLIKLAR'dan (1968-69)




şiirlerini okuyunca hiç şaşırmadım..hissettiklerini daha güzel anlatamazdın eminim..şimdiye kadar tanıdığım gülsen ve şiirlerdeki gülsen aynı..bu doğallık hep sürsün diliyorum..özellikle çikolata ve çarpım'a bayıldım bu arada :)))
Dostum,Arkadaşım,AŞKIM: İnsan olarak hayata bakışını seviyorum,Dostum olarak insanlığını seviyorum,AŞKIM olarakta seni seviyorum ve sana diyorumki sen yani sen olarak sadece sen zaten güllerin gülüsün o yüzden bırak sana emek versinler sen sadece keyfini sür çünki sen bunu hakediyorsun sanada yakışanı bu:Her salisen de mutlu ol.........