Neye erken vardım
Neye geç kaldım
Diye hep düşünürüm
Severken
Hiç yok mudur bunun
Tam zamanı?
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




evet sevmekten değil geç kalmaktan korkar hep aşıklar..sevgilenmle saygılar
S ANIRIM ZAMANINI TUTTURMAK ZOR....:))
A ŞKTIR ADI ÇÜNKÜ;
N E ZAMAN NEREDEN GELECEĞİ BELLİ OLMUYOR
M ANAYI KARARDA KILAMAK TABİ Kİ ZOR
A KLA ZARAR VERSE DE BAZEN
M UHAKKAK YİNE DE ÇOK GÜZEL OLUYOR...
vardır elbet...simitçi bir çocuğa sor...kızarmış simit satmanın sevdasını...sonra....yüreğine sağlık...bahti..
Çok doğru, sevmenin zamanı nedense hep yarım yarım. Su gibi akan, sonunda okuyanı arkasından baktıran bir şiir okudum. Tebrikler. Gülsen hn.
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta