Önce sanat içindir ,sanatçı duyarlığı;
Kendiliğinden gelir sırada bekleyenler,
Hep öncelikli ise aşkın kararlılığı,
Nasıl anlatılırsa denk gelir kafiyeler?
Anlam kaybı en karmaşık engel olacaksa;
Bütüncül yapı nasıl korunup kollanacak,
Aşktan gayri ne nasıl anlatılacaksa,
Hedef kitle kim ,kime ileti yollanacak?
Kimler ki büyük resmi gör deyince görecek?
Böylesi misyonu hangi bilgi kaynağından,
Kimden, nasıl elde ettiğini söyleyecek?
Nasıl öngörülecek ,hangi paradigmadan.*
Insanın yalnızlığı arttıkça mağduriyet;
Doğru orantılı bir şekilde hep artar.
Çözüm :onu yüceltmek değerini arttırmak,
Her insanın emsalsiz olduğunu anlamak.
Hayat yerli yersiz çelişkiler yumağıdır ,öylesi;
Bir devinim ki dünden daha iyi düşünürsün ,
Veya düşünemezsin ki bu bir yetenek meselesi,
Ya savaşıp kazanır ya da boşa dövünürsün.
Çelişkiyi görmek ve ardındaki gerçeği
İyi bilmek icap eder ki yazını fakir
Zengin yanlısı değil bir insanlık ereği
İyilik ve güzellik yanında görmek gerekir
Kayıt Tarihi : 25.7.2023 17:01:00
![Yıldız](/Content/img/y_0.png)
![Yıldız](/Content/img/y_0.png)
![Yıldız](/Content/img/y_0.png)
![Yıldız](/Content/img/y_0.png)
![Yıldız](/Content/img/y_0.png)
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.
Dünya meselelerini duyarlılıkla takip etmek,ortak vicdan oluşturmak gerekir. *Paradigma: Örnek model
Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!