Daha seni doyunca srevmedim
Okşamadım saçlarını
Yüzünü avuçlarımın içi,ne alıp
bakmadım bal rengi gözlerine
Daha bir çiçek takmadım
Yanağondan öpmedim daha
Koklamadım bir nefes,nefesinden
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




eğer yüreğinize ilmik ilmik işlemişseniz ....gitmemeli.....tebrikler
hersey iyi güzel hosda sanki sevgilinin elini tutup gözlerine bakip dizlerine yatip yanagindan öpünce git diyecekmissiniz gibi bir algi çikmis ortaya yaniliyorda olabilirim saygilarimla baki selamlar
Yalnız seni bekliyordum
Sana git diyemiyorum
Sana git diyemiyorum
Severek okudum
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta