Güneş! ...
Kapamaya görsün gözlerini...
Ne gece görür, gündüzün yüzünü.
Ne de gündüz gecesini...
O yüzden hiç sobelemez!
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




aşkın çocuk ellerini mızıkçılık yapmadan tut ve bırakma..boşver oyun bitsin..kimse saklanmasın..duygular açıkta..yüreğin gibi..sevgiler.
/...dilek eğri../
Güneş! ...
Kapamaya görsün gözlerini...
Ne gece görür, gündüzün yüzünü.
Ne de gündüz gecesini...
O yüzden hiç sobelemez!
Hayat duvarını, aşkın çocuk elleri...
__Derin anlamlı....Kalemin gün geçtikçe güçleniyor sevgili Tülay...Tebrikler....
yahu iki gün bıraktık döktürmüşsün be canım hem de ne döktürme...
aşkı kimseler sobeleyemez ancak aşk kendi kendini sobeler,
sevdalar tutuklanır bir akşam vakti
ve her seherde yeniden alevlenir
sevdanın koru
yüreğine sağlık zevgili kardeşim
sevgiyle
umut
tülayım ışık kız şafakla gün batımını nereye sakladın bir tanem
fidan
Çocuk sobele şu aşkı yoksa kızıyorum artık.
Senin o sevgi dolu yüreğine aşk çok yakışır.
Sevgilerimle
Aşkın çocuk eli hayat duvarını kırıp yakalayıversin
aşk dolu yüreği
:-)))) kirintilari toplayan ask yolunu buluyor..
iyi saklanıyor demek ki :))
tebrikler,
sevgiyle...
Bu şiir ile ilgili 9 tane yorum bulunmakta