Bir fırtına koparsa, içinde deli deli
Hüzünlü hatıralar, sararsa benliğini
Gözünden dökülürse iki damla gözyaşı
Unutma ne olursun gönlünde sakla beni.
Takvimlerden yapraklar düşerken birer birer
Savrulursa umutlar, solar gider hayaller
Sana yazdım şarkımı, fısıldar esen yeller
Unutma ne olursun... gönlünde sakla beni.
Bir gün ararsan beni, yüreğin yana yana
Göz yaşın damla damla, dökülse yanağına
Sarılmak istiyorsan, o eski hatırana
Unutma ne olursun gönlünde sakla beni.
Unutma gözlerimi, hayalim senle olsun
Unutma sözlerimi, odan sesimle dolsun
Yankılansın duvarda, bitmeyen şarkı olsun
Unutma ne olursun gönlünde sakla beni.
Batman, 23.05.2026
Mehmet Selim ToğlukKayıt Tarihi : 23.05.2026 00:36:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!