Özlüyorum seni
çok zaman oldu
gene oturur muyuz yan yana
beyaz elbiseler içerisinde sen
yüzümde kıpkırmızı bir elma
Van Gogh'un tımarhanesindeyim,
geldim o destanın başına.
Dönüyorum da dönüyorum,
ya bulamazsam seni bir gün
sokaklarda, istasyonlarda...
Hiç saksısı ,hiç resmi olmayan
herkese aynı pencereyi , aynı duvarı
neyi varsa aynısını veren o boş otel odalarında,
araba geçmez insan düşmez yollarda,
bulamazsam ya seni..
Mevsimleri tuta tuta indik deniz kıyısına,
kışken yaz olmuş,
yokken var olmuş...
Mavi yengeçlerin tam da karşısından inmişiz
yıldızların ortasına..
Yol bir misina gibi tutuyor aşkı
zokasından ellerini alıyorum.
Gökhan Güzel
Kayıt Tarihi : 7.06.2026 14:53:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!